Το Ίδρυμα Μουσικής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών ακολουθεί τη Τεχνολογία


Η περίοδος που διανύουμε τους τελευταίους μήνες, με την εξάπλωση του κορωνοϊού, σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο θα μπορούσαμε να οραματισθούμε και να φαντασθούμε για την καθημερινότητά μας.

Ειδικά όταν αναστέλλονται και οι εκπαιδευτικές μας δράσεις και οι δυνατότητες να εξελιχθούμε πνευματικά και μαθησιακά.

Στο Ίδρυμα Μουσικής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και το Ωδείο όμως επιλέξαμε να αντιμετωπίσουμε όλη αυτή την τοξική κατάσταση με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Τίποτε δεν πρέπει να σταματήσει ή να μείνει πίσω. Μετουσιώσαμε λοιπόν την δυνατότητα παροχής και διδαχής του κάθε μουσικού γνωστικού αντικειμένου, σε ένα διαφορετικό γίγνεσθαι μέσω της τεχνολογίας και συγκεκριμένα μέσω του διαδικτύου.

Το διαδικτυακό μάθημα είναι πλέον μια πραγματικότητα η οποία λειτουργεί από τους εκπαιδευτικούς της Σχολής και του Ωδείου μας με αποτελεσματικότητα και επιτυχία, δίνοντας έτσι την δυνατότητα σε όλους τους σπουδαστές μας, την δυνατότητα να μπορούν εξ αποστάσεως να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν την μουσική σπουδή, θεωρητικά και πρακτικά.

Δημιουργείται έτσι ένα πλέγμα πλεονεκτημάτων μέσω της διαδικτυακής διδασκαλίας, τα οποία είναι:

Ευελιξία. Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πάντα διαθέσιμο. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε που και πότε θα έχουμε πρόσβαση στο μάθημα, αρκεί να είμαστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

Αποτελεσματικότητα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι σε ποσοστό 80% το ίδιο αποτελεσματική με τη παραδοσιακή διδασκαλία στην αίθουσα.

Δεδομένο είναι ότι ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός, το εκπαιδευτικό υλικό και το πρόγραμμα σπουδών, είναι σχεδιασμένα με τρόπο κατάλληλο, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εκπαιδευομένων, πράγμα το οποίο το έχουμε κάνει!

Μαθησιοκεντρικότητα. Ο γνώμονας γύρω από τον οποίο κινείται η εκπαιδευτική διαδικασία είναι ο εκπαιδευόμενος σπουδαστής.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει ως στόχο να ικανοποιήσει τις μαθησιακές ανάγκες του κάθε εκπαιδευόμενου, καθιστώντας τον, επικεφαλή της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επικοινωνία-Αλληλεπίδραση. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βασίζεται κατά κύριο λόγο στην επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών.

Έτσι λοιπόν, έχουμε τη δυνατότητα να επικοινωνούμε συχνά και να λαμβάνουμε άμεσα την βαθμολόγηση και την κρίση της δουλειάς μας.

Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται η ενεργή συμμετοχή μας στην εκπαιδευτική διαδικασία και εξασφαλίζεται το κίνητρο για μάθηση.

Εξοικονόμηση χρόνου. Σίγουρα η φυσική παρουσία λειτουργεί καλύτερα αλλά στη παρούσα φάση η εξ αποστάσεως εκπαίδευση εξοικονομεί χρόνο, καθότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να μετακινηθούμε για το μάθημα.

Η εξοικονόμηση χρόνου μας δίνει την δυνατότητα να αφιερώσουμε τον χρόνο μας σε κάτι άλλο και να έχουμε περισσότερη και απερίσπαστη ώρα για μελέτη.

Η τεχνολογία, λοιπόν, μπορεί να αναπαραστήσει την παραδοσιακή διδασκαλία στην αίθουσα, δημιουργώντας ένα φιλικό περιβάλλον, το οποίο προάγει την συνεχή εξέλιξη και την υψηλής ποιότητας επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών, δίνοντας μας την ευκαιρία να αισθανθούμε μέλος ενός συνόλου, να μαθαίνουμε και να δουλεύουμε μαζί ακόμα κι αν ζούμε σε διαφορετικές περιοχές, πόλεις ή ακόμη και χώρες με κοινό στόχο πάντα τη μάθηση.

Κάνοντας υπομονή και ελπίζοντας το καλύτερο για την κοινωνία μας και την ζωή μας, υλοποιούμε όλα τα ανωτέρω με γνώμονα τον άνθρωπο ως εικόνα του Θεανθρώπου Χριστού και προοπτική την δια Χριστόν αγάπη και κοινωνία.

Αρχιμ. Ειρηναίος Νάκος

Γεν. Διευθυντής Ιδρύματος Μουσικής Ι.Α.Α.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

ΠΡΩΪ 9.00-15.00, Τηλέφωνο: 21 111 64983, 6988 99 60 60,

e-mail : idrima.gr@gmail.com

ΑΠΟΓΕΥΜΑ 15.00-20.00, Τηλέφωνο: 21 111 64983, 694 67 677 47,

e-mail : sholi.gr@gmail.com

Views: 2


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφημιστείτε στο Lavaron

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο