Γερμανική Μελέτη αποδεικνύει ότι το Μάθημα των Θρησκευτικών έχει βαρύνοντα Ρόλο στην Θρησκευτικότητα των Ανθρώπων στην Ενήλικη ζωή τους

Γερμανική Μελέτη αποδεικνύει ότι το Μάθημα των Θρησκευτικών έχει βαρύνοντα Ρόλο στην Θρησκευτικότητα των Ανθρώπων στην Ενήλικη ζωή τους

Επηρεάζουν τα Θρησκευτικά Μαθήματα στο Σχολείο τη Θρησκευτικότητα των Ανθρώπων στην Ενήλικη ζωή τους;

Στο ερώτημα αυτό απάντησαν Ερευνητές του Iνστιτούτου IFO στο Μόναχο της Γερμανίας!

Το συμπέρασμα ήταν ξεκάθαρο: Η έλλειψη Θρησκευτικής Διδασκαλίας στο Σχολείο οδηγεί σε αύξηση του αριθμού των Αθέων.

Η έλλειψη Θρησκευτικής Διδασκαλίας στο Σχολείο οδηγεί επίσης στην αλλαγή της στάσης των Ανθρώπων απέναντι στο Γάμο και στον Τοκετο!

Η Κατάργηση του Μαθήματος των Θρησκευτικών μειώνει σημαντικά τη Θρησκευτικότητα των Ανθρώπων.

Τόσο σε ιδιωτικούς χώρους λιγότεροι άνθρωποι Προσεύχονται όσο και σε Δημόσιους χώρους Λατρείας λιγότεροι άνθρωποι πηγαίνουν να εκκλησιαστούν.

Και ενώ οι περισσότεροι συνεχίζουν να θεωρούν την Θρησκευτικότητα ως μια προσωπική απόφαση η Μελέτη του Ινστιτούτου του Μονάχου δείχνει ότι συλλογικές επιλογές παίζουν σημαντικό Ρόλο.

Η Μελέτη διεξήχθη σε 58.000 Ενήλικες που πήγαν Σχολείο στη Δυτική Γερμανία μεταξύ των Ετών 1950-2004. Σε διάφορες Εποχές στη Γερμανία κάποιος μπορούσε να επιλέξει να Σπουδάσει είτε τα Θρησκευτικά είτε την Ηθική. Τέτοια πειράματα διεξήχθησαν από το 1972 στη Βαυαρία και μέχρι το 2004 στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία.

Επισκέψεις: 48

FacebooktwitterlinkedininstagramflickrfoursquaremailFacebooktwitterlinkedininstagramflickrfoursquaremailby feather
FacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailFacebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Διαφημιστείτε στο Lavaron

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο