Συνέδριο Γαστρονομίας και Τουρισμού – by. l. Kyropoulos


Το τελευταίο διάστημα, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις, οργανισμοί έχουν εστιάσει στη διοργάνωση, εκπαιδεύσεων, σεμιναρίων , living labs, συνεδρίων με στόχο την ανταλλαγή απόψεων, αλλά και την επιμόρφωση του συνόλου.

Ο τίτλος λέει χαρακτηριστικά: Συνέδριο Γαστρονομίας και Τουρισμού – by. l. Kyropoulos, που στις 12, 13 και 14 Απριλίου διοργανώνεται από τον Όμιλο Mactmediagroup, μέλος της δημοσιογραφικής οικογένειας της Ε.Δ.Ι.Π.Ι.Τ. που θα αναμεταδοθεί από την ομογενειακή πλατφόρμα της BCI MEDIA INC στο Τορόντο του Καναδά.

Αυτό που είναι άκρως σημαντικό να αναφερθεί είναι ότι οι εκπρόσωποι όλων των κλάδων κάθονται στο τραπέζι του σοβαρού διαλόγου και μοιράζονται την εμπειρία τους, αλλά ταυτόγχρονα προτείνουν και λύσεις. Πώς βλέπει ο Τουρίστας σήμερα την Ελλάδα;

Τι φοβάται;

Πώς θα ήθελε να είναι τα μέτρα για την προστασία και την ασφάλειά του;

Τι πολιτική χαράσσει μία οινοποιητική εξαγωγική μονάδα εν ώρα πανδημίας;

Πώς συμπεριφέρεται για να επιβιώσει η μικρή οικογενειακή επιχείρηση;

Τι στόχους βάζει ένα ξενοδοχείο πολυτελείας για να προσελκύσει νέους πελάτες;

Πώς ισχυροποιεί την προστιθέμενη αξία της συνεκτικής γνώσης μία εταιρεία μάρκετινγκ και Συμβούλων Γαστρονομίας;

Γιατί το Ελληνικό Πρωινό, αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα Brand Name της χώρας; Ερωτήματα που θα απαντηθούν από τους ειδήμονες του χώρου.

Η Γαστρονομία και ο Τουρισμός αποτελούν τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Θα αναλυθούν οι παρακάτω θεματικές ενότητες.

  • Ηγεσία & Διαχείριση της ελληνικής γαστρονομικής ταυτότητας συνολικά. (Νέες πρακτικές εκπαίδευσης & κατάρτισης- Marketing . Συνέργειες δημιουργίας γαστρονομικής κουλτούρας.
  • Πρακτικές ενίσχυσης αναγνωρισιμότητας της ελληνικής γαστρονομικής ταυτότητας.
  • Αναβάθμιση εμπειριών γαστρονομικού ενδιαφέροντος. Τουριστικοί προορισμοί-Πακέτα  Οίνο/Ζυθοτουρισμός & Εξωστρέφεια
  • Οινοτουρισμός ΚΑΙ ΠΟΙΟΤHΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ.
  • Ένα δυναμικό γαστροτουριστικό προιόν που παραμένει ανεκμετάλλευτο.

Στο τριήμερο συνέδριο θα μιλήσουν για το γαστρονομικό τουρισμό οι:

Στέλλα Σπανού, Μίλτος Καρούμπας, Μαρία Εκμετσίογλου, Ελένη Παπαθεοδώρου, Σταύρος Παπακώστας, Κατερίνα Λυσσούδη, Λάζαρος Ράπτης, Κωνσταντίνα Μαράκη, Άγγελος Δούκας, Σάκης Σταμκόπουλος, BenProvis, Ελβίρα Ιγγλέση, Γιώργος Στάικος, Γιάννης Ασλάνης, Γιάννης Μωραΐτης, Γιάννης Πανάγου, Μαρίνα Παπουνίδου, Γρηγόρης Βερροιώτης, Elena Sergeva, Γιώργος Καραχρήστος, Βαγγέλης Τσόλας, Lena Kyropoulos.

Αναμένουμε την παραγωγική συζήτηση όλων των φορέων, ώστε να χαράξουν μία συλλογική  στρατηγική στις νέες προκλήσεις τόσο του τουρισμού, όσο και της γαστρονομίας και να αποφεύγουν τις αποσπασματικές πρακτικές. Ας έχουμε πρότυπο την Ιταλική εξωστρέφεια που εδώ και 40 χρόνια έχει κτίσει ένα πανίσχυρο Brand name, με το όνομα της χώρας τους, “ΙΤΑΛΥ” που ταξιδεύει ως μία ενιαία ιδέα και αντίληψη στις αγορές και την καταναλωτική προτίμηση του κόσμου. Αν αναλογιστεί κανείς ότι η Ιταλία δεν έχει την πληθώρα των προϊόντων που διαθέτουμε εμείς ως παραγωγός χώρα με μεγάλη δυναμική μεταποίησης, έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο μπροστά μας ως χώρα, μέχρι να αποκωδικοποιήσουμε το ισχύς εν τη ενώσει και να μάθουμε επιτέλους να συνεργαζόμαστε!

Με εκτίμηση,

Lena Kyropoulos & Personalities Team

Visits: 0


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφημιστείτε στο Lavaron

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο