Το YouTube κατάργησε εκατοντάδες κανάλια, που συνδέονται με τη Ρωσία, την Κίνα και το Ιράν, και έκαναν συστηματική παραπληροφόρηση

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  Yum
  •  
  •  
  •  
  •  

Είναι ανήθικο, προκλητικό και χυδαίο τα ολοκληρωτικά καθεστώτα της ανατολής που έχουν δαιμονοποιήσει τις δημοκρατικές και φιλελεύθερες αξίες της Δύσης να χρησιμοποιούν τα δικά της μέσα ελευθερίας για να προπαγανδίζουν εναντίον της…

Η Google ανακοίνωσε ότι 78 κανάλια στο YouTube και τρία ιστολόγια, όλα συνδεόμενα με τη Ρωσία, καταργήθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2020 ως μέρος της εκστρατείας κατά της παραπληροφόρησης. Δημοσίευαν βίντεο στα ρωσικά και τα αγγλικά σχετικά με την πολιτική της Ρωσίας και της Συρίας, με τον αγώνα κατά της πανδημίας COVID-19 στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και για την Ευρωπαϊκή Ένωση, τη Λιθουανία, την Ουκρανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. 

Επίσης, καταργήθηκαν περίπου 2.500 κανάλια στο YouTube που σχετίζονται με την Κίνα. Όπως σημειώνεται στην έκθεση, το περιεχόμενο αυτών των καναλιών ήταν ως επί το πλείστον μη πολιτικό, αλλά μερικές φορές δημοσιεύονταν βίντεο πολιτικού περιεχομένου. Για παράδειγμα, για την καταπολέμηση της πανδημίας COVID-19 στις Ηνωμένες Πολιτείες ή για τις μαζικές διαμαρτυρίες μετά το θάνατο του Τζωρτζ Φλόυντ. 

Επιπλέον, καταργήθηκαν 19 κανάλια στο YouTube που σχετίζονται με το Ιράν. Η κατάργηση όλων αυτών των καναλιών είναι μέρος της «διερεύνησης συντονισμένων δραστηριοτήτων επιρροής» που ξεκίνησε η Google και αφορούν την Κίνα, τη Ρωσία και το Ιράν. Η Google σημειώνει ότι ορισμένα από αυτά τα δεδομένα ελήφθησαν από την εταιρεία ερευνών Graphika και είναι παρόμοια με αυτά που η ίδια η εταιρεία δημοσίευσε σε μια μελέτη για εκστρατείες παραπληροφόρησης. 

Νωρίτερα, το YouTube διέγραψε το ρωσικό διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι «Tsargrad TV» χωρίς τη δυνατότητα ανάκτησης, σύμφωνα με τον ιστότοπο του καναλιού. Η υπηρεσία το εξήγησε από το γεγονός ότι το κανάλι παραβιάζει τη νομοθεσία περί εξαγωγών. Μπορούμε να μιλήσουμε για συμμόρφωση με το καθεστώς κυρώσεων, καθώς ο ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού καναλιού, Ρώσος επιχειρηματίας Κωνσταντίν Μαλοφέγιεφ, περιλαμβάνεται στον κατάλογο των διεθνών κυρώσεων λόγω της συμμετοχής του στην παράνομη προσάρτηση της Κριμαίας από τη Ρωσία καθώς και στη χρηματοδότηση των υποκινούμενων από τη Ρωσία αυτονομιστών και των εχθροπραξιών τους στην ανατολική Ουκρανία.

Πηγή: Ράδιο Ελευθερία


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  Yum
  •  
  •  
  •  
  •  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφημιστείτε στο Lavaron

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ