Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων

Μην χάνεις την ελπίδα σου με την Cosmote: Υπάρχει και η φόρμα επικοινωνίας

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  Yum
  •  
  •  
  •  
  •  

Το θέμα αυτό έχει ως στόχο να αναφερθεί σε μια καθαρά προσωπική εμπειρία με την εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote.

Είμαι πελάτης σταθερής και τον τελευταίο καιρό χρειάστηκε να επικοινωνήσουμε με την Cosmote για 2 περιπτώσεις που αναλύονται ακριβώς από κάτω.

Στη πρώτη περίπτωση, λόγω χρέωσης μη επιστροφής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού. Η αλήθεια είναι, ότι κάποια στιγμή πριν από αρκετούς μήνες, είχα ακυρώσει την υπηρεσία ενοικίασης αποκωδικοποιητή με σκληρό δίσκο, επιλέγοντας τον απλό. Επειδή, εκείνη τη στιγμή ήμουν σε φάση μετακόμισης, ο αποκωδικοποιητής με τον σκληρό δίσκο χάθηκε. Δυστυχώς όσες προσπάθειες αναζήτησης και αν κάναμε δεν μπορούσαμε να τον βρούμε και υποψιαζόμαστε τους συγγενείς πως θα τον πέταξαν, καθώς εκείνη την περίοδο πετάχθηκαν πολλά πράγματα. Σε επικοινωνία μας με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση ζητήσαμε να μην γίνει η χρέωση του ποσού, εξηγώντας την κατάσταση και τονίζοντας τη δύσκολη οικονομική περίοδο και κατάσταση. Δυστυχώς μας είχαν πει ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι.

Αποφασίσαμε να στείλουμε μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας ως μια ύστατη προσπάθεια. Ναι αυτό που ζητούσαμε ήταν ενάντια στο συμβόλαιο και όμως.

Στον επόμενο λογαριασμό, η χρέωση των 120 ευρώ αν θυμάμαι καλά, είχε επιστραφεί. Συγκεκριμένα τονίζαμε, αφενός τη δυσκολία πληρωμής του ποσού και αφετέρου ότι ο αποκωδικοποιητής απλά χάθηκε και πως δεν θα είχαμε όφελος να τον χρησιμοποιήσουμε κάπου αλλού, καθώς έχει συνδρομητική κάρτα μέσα και ως εκ τούτου δεν είναι συμβατός.

Στη δεύτερη περίπτωση η κατάσταση έχει ως εξής: Αντιμετωπίζαμε εδώ και 2 μήνες περίπου χαμηλό συγχρονισμό και αποσυνδέσεις. Αποδείχθηκε ότι έφταιγε η πρίζα που είχε καεί λόγω κεραυνού και το modem θα το αλλάζαμε αν δεν διορθωνόταν η κατάσταση. Εντωμεταξύ, αποφασίστηκε σε συνεργασία με τον τεχνικό, το προφίλ να πέσει στα 13Mbps από τα 17Mbps για να μην υπάρχουν αποσυνδέσεις και λάθη. Όλα αυτά διαπιστώθηκαν όταν ήρθε τεχνικός στο σπίτι. Παρά τα 13Mbps, τα λάθη συνέχιζαν να υπάρχουν. Κάναμε μια απλή αλλαγή του εξοπλισμού και η κατάσταση διορθώθηκε. Δυστυχώς όμως, οι τεχνικοί αρνούνται να ανεβάσουν το προφιλ στα 17Mbps πάλι ( υπάρχουν 2 Cosmote tv στη γραμμή) παρά τις βλάβες που δηλώνουμε. Πάλι, με οδηγό την προηγούμενη εμπειρία μας, στείλαμε μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας και μας είπαν ότι η κατάσταση θα επιλυθεί σύντομα.

Με λίγα λόγια, αν έχεις δοκιμάσει τα πάντα, στείλε και ένα μήνυμα στη φόρμα επικοινωνίας με το πρόβλημά σου. Την βρίσκεις εδώ.


Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  Yum
  •  
  •  
  •  
  •  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφημιστείτε στο Lavaron

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ