Στην παρακάτω γραπτή διάγνωση επιχειρείται να διερευνηθεί με ποσοτική και ποιοτική μέτρηση η διείσδυση του λόγου του μίσους ή της ρητορικής μίσους (hate speech) στους μαθητές/τριες των Ευρωπαϊκών Σχολικών Μονάδων.
Χρησιμοποιούνται δεκαπέντε φωτογραφίες που επιχειρούν να καλύψουν όλες τις πληθυσμιακές ομάδες / Μειονότητες που γίνονται στόχος αυτής της ρητορικής.
Εξαιτίας της θεματολογίας του και των Ψυχομετρικών Πρακτικών υλοποίησής του το test αυτό είναι σε έναν κυμαινόμενο κατά περίπτωση βαθμό διάγνωση Ψυχολογικού προφίλ. Στοχευμένα ωστόσο επιδιώκει να προσδιορίσει:
Α. Την αντίληψη της ρητορικής μίσους από τους μαθητές/τριες
Β. Τον βαθμό έκθεσης των μαθητών/τριών σε αυτήν
Γ. Την αποδοχή ή την απόρριψη ή την αδιαφορία για τη ρητορική αυτή
Δ. Τον βαθμό αγωνιστικής κινητικότητας ή αντίστασης στη ρητορική αυτή
Ε. Τη διασπορά της ρητορικής μίσους στον κοινωνικό περίγυρο των μαθητών/τριών
Demokleos “The Kleos of democracy in European School”Rethinking Democratic Awareness and Collective Responsibility for a whole-school approach
—-> http://bit.ly/ritoriki_misous_diagnostiko_test
Views: 2