Γραμματισμοί: Μια σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση της μάθησης θα διοργανωθεί την ΔΕΥΤΈΡΑ 17 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2022 ΣΤΙΣ 6 Μ.Μ. (VIDEO LIVE)


Ο IANOS, οι Εκδόσεις Κριτική & το Εργαστήριο Γλωσσολογίας +ΜόρΦωΣη σάς προσκαλούν στη διαδικτυακή συζήτηση “Γραμματισμοί: Μια σύγχρονη παιδαγωγική προσέγγιση της μάθησης” τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022 στις 6 μ.μ.

Θα μιλήσουν:


➤ Mary #Kalantzis, Kαθηγήτρια, Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωσης & Ηγεσίας (University of Illinois)
➤ Bill #Cope, Καθηγητής, Τμήμα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωσης & Ηγεσίας (University of Illinois)
➤ Γιώργος #Ανδρουλάκης, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Διευθυντής του Εργαστηρίου Ελληνικής Γλώσσας και Πολυγλωσσίας
➤ Νεκτάριος #Στελλάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Πανεπιστήμιο Πατρών)
➤ Ευγενία #Αρβανίτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Πανεπιστήμιο Πατρών)Θα προλογίσει και θα συντονίσει η Καθηγήτρια Ζωή #Γαβριηλίδου, Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Διευθύντρια του Εργαστηρίου Γλωσσολογίας +ΜόρΦωΣη

Η Εκδήλωση θα προβάλλεται ζωντανά στο κανάλι Youtube (https://www.youtube.com/c/ianos) και τη σελίδα Facebook του ΙΑΝΟΥ (https://www.facebook.com/IANOS.GR/)

Από τις Εκδόσεις Κριτική κυκλοφορεί το βιβλίο “Γραμματισμοί: Μια παιδαγωγική διαφοροποιημένου σχεδιασμού και πολυτροπικών νοηματοδοτήσεων” των Mary Kalantzis, Bill Cope, Νεκτάριου Στελλάκη και Ευγενίας Αρβανίτη (μετάφραση: Γιώργος Χρηστίδης):

https://kritiki.gr/product/grammatismoi/

Κυκλοφορεί επίσης το βιβλίο των Mary Kalantzis και Bill Cope “Νέα Μάθηση: Βασικές Αρχές για την Επιστήμη της Εκπαίδευσης” (επιμέλεια: Ευγενία Αρβανίτη, μετάφραση: Γιώργος Χρηστίδης):

http://kritiki.gr/product/nea-mathisi/

Visits: 18


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαφημιστείτε στο Lavaron

Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο